en bra dag

Hej!
kom innanför dörren för max 10 minuter sen, har bara hunnit fixa min kyckligsallad som står här framför mig.
Har spenderat min dag med min vän rebecca, alltid lika mysigt måste jag säga. Min lillebror och jag hade en jätte gullig konversation nyss, den löd ungefär såhär.

Alex: Jag har saknat dig sandra
Jag: Jag har saknat dig också alexander
alex, vadå? saknade du mig när jag va på dagis?
jag: ja hela tiden, varje dag.
alex: men va, snacka så jag förstår va?

HAHA, han är bara för söt ibland, men hur som helst så ska jag käka upp min sallad nu.
Ville mest säga att jag lever, jag har tyvär inga bilder att erbjuda eftersom i morse när jag skulle gå
till bussen så fick jag lite bråttom, och precis i sista sekund så kom jag på att jag skulle ha kameran.
Jag springer och hämtar den och sen när jag väl startar den så står de svagt batteri, och de va inte
rätta ögonblicket att leta batterier när jag redan va sen, så den fick vara kvar hemma! :)



söt bild :')

2010-10-18 // 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback