minneslunden

fy på mig, jag är verkligen superdålig på att uppdatera. Men ibland kommer det sånahär svackor då jag verkligen inte har någon lust att blogga, inget illa mot er såklart men jag tappar bara lusten. Men nu ska jag försöka igen, haha.  Hur som helst har min helg varit toppen som vanligt, lugn men väldigt bra måste jag säga. Igår var jag på minneslunden och tände massa ljus för dom nära och kära som gått bort, väldigt obehagligt men ändå fint. Bilderna jag tog vart inte dom bästa, men de får duga.

Har precis pluggar klart min APU uppgift, i morgon är det skola igen efter 4 veckors praktik och 1 veckas höstlov. Inge kul alls att komma tillbaka till allt plugg, men jag har ju självklart saknat mina undebara vänner, så nu får man plugga på och se fram emot nästa lov som kommer. Nu ska jag svara på era kommentarer, vi hörs sen.












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback