babbel

jag har så mycket tankar inom mig som jag bara vill få ut, men jag vet inte på vilket sätt jag ska få ut allt. Skriver jag, så låter det ändå fel? men jag ska försöka så gott jag kan.

jag är sån människa som ofta blickar tillbaka på saker jag varit med om, både det negativa och de possetiva. Jag fick bilder av en mycket nära vän till mig, bilder som hon och jag tog för några år sedan då vi va bästa vänner, men vi bråkade och hann inte riktigt säga hejdå på det viset vi ville innan jag flyttade 40 mil bort ifrån henne, tiden gick och här står jag idag. Gjort oerhört mycket misstag, men också funnit lycka. men ändå finns tankarna kvar, jag vill bara spola tillbaka tiden och få ogjorda saker gjorda. Njuta mer av tiden som jag hade med mina vänner och skippa allt skit som varit. Nu pratar jag allmänt, inte bara om sälen. Jag önska att man kunde spola tillbaka tiden då man va ännu mindre, njuta av alla traditionsdagar, tex då man trodde på tomten, då julen faktiskt va undebar. Det är den idag också, men inte på samma sätt.  Jag vill så mycket, men ändå kan jag inte genomföra det. Jag har så mycket inom mig som jag bara vill få ut, det är som olösta gåtor? jag vill så mycket som ni kanske hör, men det är saker som jag inte kommer kunna göra något åt, oavsätt vad jag än gör.

På senare år har jag varit med om en del saker, saker som förändrat mitt liv ganska så rejält.
jag tänker inte ta upp de här eftersom att det inte angår alla här, men det handlar om flera misstag.
Jag har blivit sårad, men också sårat andra. Jag har kämpat för att vara där jag är idag, och jag är glad att
jag tagit mig hit, jag har en del kvar att vandra men jag tar en dag i sänder. Det jobbigaste av allt är nog att tänka " detta kommer aldrig ske igen"  då menar jag dom tiderna man har gått egenom med tex sina vänner, eller föredetta vänner. de är verkligen sjukt hur världen är idag och hur orättvist allt egentligen är.
nej jag fattar knappt vad jag skriver, de låter så sjukt allt bara.
jag ville bara skriva av mig, men de gick inge bra. :)


visst är vi snygga? haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback