tröttdag

Hej bloggen!
Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra dag.
Just nu sitter jag hemma hos babe och har varit här ett bra tag, fast de ända
jag gjort är att plugga? trist va.. Har kollat på en skit tråkig film om handlar om WTO, sen sk
jag skriva analys och skit på det, har lite kvar att göra så egentligen har jag ingen tid att sitta här.
Men någon paus måste man ta tycker jag. Kommer ihåg när jag gick i ettan då jag bara längtade tills jag
skulle börja tvåan för att jag hade för mig att de va mindre plugg då? Jo men tjena! dubbelt så mycket.
Har aldrig varit med om maken till plugg, så tråkigt.
Imorgon är det iaf fredag, vilket innebär FREDAGSMYS!
de gillar vi måste jag säga.


Har ingen bild att erbjuda, sitter på babes bärbara.
men om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt att ni klarar er.
nej,  tillbaka till plugget då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback