plugg

Hej allesammans, haft en bra dag? Min har varit helt okej faktiskt, slutatde rätt tid idag och åkte hem till rebecca där eftermiddagen spenderades, alltid lika roligt! Mamma hämtade mig och jag satt mig direkt och plugga så nu är jag klar med mitt stora arbete i APU:n känns undebart måste jag säga, och den blev faktiskt skit bra, nöjd tjej! =)
Maten blev också precis klar så ska alldeles strax gå och äta och sen bara slappa hela kvällen, det känns helskönt måste jag faktiskt erkänna. :)

Jag har tyvär ingen ny bild att erbjuda nu. Allt ligger i kameran och det är för långt att gå (a)
hihi, Puss! 



ja verkligen toppendag med dig och hannah (a) <3

2010-11-08 // 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback