hiss och diss lista



Snön, ja vad ska jag säga? visst den är mysig när den finns runt jul, för vad hade en julafton varit utan snö?
men jag tycker att den kan komma den 23 december och försvinna efter nyår. Det hade varit perfekt?

 "ältare"  jag säger bara en sak: släpp taget och gå vidare.  Hur svårt kan de vara? älta en och samma sak i tusen år? alla har sina brister, även jag men kom igen?

Väntan, jag har dissat det förr men jag gör de en gång till. Jag hatar att vänta, vänta vänta vänta :(  när man gör de så känns det som att tiden går så sjukt mycket segare, håller ni inte med mig? ;o allt borde ske på en gång (a) hihi.





Mina bloggläsare, ja jag måste hissa er. Jag har verkligen världens undebaraste läsare, aldrig ett illa ord utan bara massa possetiva åsikter, de gillar vi.  Puss på er!

Julafton, jag må vara emot snö men julafton är nog det bästa jag vet, bara känslan av att julen börjar närma sig får mig att le tusen gånger om. Denna julafton kommer bli bättre än någonsin eftersom jag kommer få spendera den med min pojke.

♥ Kärleken, det bästa som finns är att vara kär, att kunna vara i någons armar och kunna känna sig älskad,trygg,lycklig ja allt på samma gång.  Jag har bästa killen nångonsin, en perfekt sådan också.
ingen absolut ingen är som du, jag är så lycklig robin.  ♥




Snön som är så bra :) Älskar verkligen vinter, speciellt skoter o slalom :D

2010-11-14 // 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback