Godnatt!

Nu ska jag ta mig något och äta sen hoppa i säng, skola i morgon åter igen.
Lär gå upp några minuter tidigare för att sen komma i tid till bussen? man får väl ploga sig fram själv, haha.
nej jag skojar bara med er, men de känns nästan så. Är lite orolig för dehär med bussen nu, vill inte att de ska hända igen för då vet jag ärligt talat inte vad jag gör ;o men vi får hålla tummarna.
så nu säger jag godnatt så hörs vi i morgon? Sovgott allesammans.



» Siri

sv: tack! ;D bra blogg! :)

2010-11-09 // 22:22:23

grymt trött och seg idag, blev dessutom väckt av plogbilen ute som det lät att den skulle ploga upp hela jäkla asfalten:O

hur äre med dig?(: <3

2010-11-10 // 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback