Godnatt!

Hittade nyss massa saker som fick mig att tänka på gamla tider nyss,  
är helt skakis i kroppen måste jag säga. Sånt gör en mållös!
Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och försöka sova, är inte ett dugg trött men
ska upp riktigt tidigt i morgon så det är väl värt ett försök.  Jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör
för tillfället iaf, ska försöka se till så det blir lite bättre uppdatering i morgon. 

Fast först har jag ju morgondagens planer:

  • Skola mellan 08.30 - 16.00
  • plugga (om jag orkar)
  • städa rummert
  • bädda rent i sängen.

lite hemma sysslor som måste göras helt enkelt, har skjutit upp det allt för länge nu.
Kvällen har jag spenderat i min ensamhet i soffan framför beck, ibland är det skönt att koppla
bort tankarna lite, nej nu blire mycket babbel igen.  Men som sagt, jag ska försöka uppdatera bättre i morn. Om jag hinner de vi säga, nej men vi hörs! Godnatt



Godnatt :)

2010-11-22 // 00:18:22

Great site keep up the good work

2011-03-26 // 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback