GE MIG SOL SOL SOL!

Hej på er, jag hoppas allt är bra med er? med mig kunde de varit bättre, det är världens snöstorm ute och de tog mig 1,5 timme att komma hem när det vanligtvis bara tar 10. Men vet ni vad som hände? Det är ju en sån otrolig halka och så ute, man ser inte ett skit heller med tanke på att de snöar en del. Bussen va full och vi hann komma en bit innan den körde rakt ner i diket, vi va skit nära på att välta. Men några killar på bussen sparkade upp dörren och vi lyckades typ klättra ut på något vänster och vi hamnade rakt i världens snö också? där stog vi, halvvägs hem liksom. Ringde min mamma som va snäll att komma och hämta mig, fick dock gå en bra bit innan jag kom fram till henne med tanke på att de va omöjligt att ta sig fram när de va ungefär 8 bilar som kört fast och krockat, plus en lastbil på det. Ja nu hör ju, värsta kaoset. Jag tänker aldrig mera åka buss när de är sånt här väder, tur att jag har både linkan och snart babe som har körkort och bor på samma sida av stan som kan köra, jävla skitgrejer. Och de värsta va ju när vi fastnade så kände man ju hur bussen bara lutade mer och mer åt sidan, man kände att den va skit nära att välta, alla fick ju panik och då gasade busschauffören bara? jag menar, man gasar väl förfan inte så de blir värre? jävla dumhuvud.


Nej nu ska jag samla ihop mig, är fortfarande skakis efter dagens upplevelse.
ni får ursäkta mina fula ord, men just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback