filmdags!

de känns redan mycket bättre, tänk vad ett bad kan göra susen?  tänkte ta mig något att äta, mamma bakade mockarutor idag, kanske ska smaska i mig en sån? haha. Ska iaf krypa ner i soffan och kolla på beck som börjar nu klockan nio.  Det är många som hatar söndagar, och tycker att söndagar är den värsta dagen på hela veckan. Jag gör inte de? eller jo, det är ju trist att man har i tanke att de är skola dagen efter och att det är flera dagar innan man närmar sig nästa helg, men åt andra sidan så är söndagar så mysiga, det är liksom en mysdag på något sätt?

Ikväll är det, " den svaga länken" Har dock redan sätt den likså som jag har sätt alla andra beckfilmer hundra gånger om.  Men dom är lika bra varje gång!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback