färg i håret

Sitter med hårfärg i håret nu, va tvungen att färga utväxten. När jag höll på att fixa och dona med håret så
bestämde jag mig för att färga brunt nästa gång, mitt hår blir så himla slitet nu när jag är blond och jag vill
ju att mitt hår ska växa så de får bli så, tänkte färga ljusbrunt med massa blonda slingor, jag tror de iaf. Jag hade liknande förut, men tänkte ha en mycket ljusare brun denna gång, vi får hoppas att de blir bra bara. men de blir inte än, det är faktiskt mycket finare att ha lite mörkare hår, för är man för ljus så ser de så fejkt ut.

ungefär såhär, lite mer ljusa slingor hade jag tänkt mig. :)


» Laila

Snart sov dax för mig! sov gott :)

2010-11-17 // 21:39:10

Tack!

Hoppas du får en bra dag :)

2010-11-18 // 07:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback