angående lägenheten

ja det blev inte mycket till soffa, haha.  Har faktiskt inte hunnit med det, ställde mig nästan direkt och brassade pannkisar och sen har jag varit lite social med min mamma. Robins mamma ringde mig också för en liten stund sen och vi bestämde att vi skulle ses i morgon förmiddag och sen ska vi uträtta lite ärenden tillsammans, dels så ska jag följa med henne och göra lite saker som hon skulle och sen ska vi iväg och prata lite med ett företag som har hand om lägenheter här i Västerås, är så osäker vart jag vill bo må jag säga. Blev erbjuden en lägenhet för bara någon dag sen via mimer, men ska dessvärre tacka nej till den. Och anledning till det är för att den ligger så långt bort ifrån stan som man kan komma, ni som vet vart skultuna ligger förstår vad jag pratar om men för er andra som inte vet så ligger det några mil härifrån, och både jag och babe vill kunna ha nära till allt, både familj,skola,stan och jobb. så därför tackade vi nej till den. Och sen är de ju meningen att jag skulle flytta i februari, men de får vi se hur de blir med det. Massa krångel hela tiden, men får hoppas att de löser sig. Så småningom hittar vi något, de tar tyvär tid.

Jag fick en fråga av en tjej som undrade varför de krångla med lägenheten och så förut, eftersom jag inte nämnt det på ett tag. men jag har inte riktigt ett svar på de, jag hoppas såklart fortfarande på den lägenheten som ligger i Västerås eftersom att den va så himla bra i både hyra och storlek, men på sidan av de så är de massa knas. Men jag håller både tummar och tår på att de blir den lägenheten, de skulle vara perfekt. Får forsätta tjata och ha mig, haha.  de blev en ganska lång text. Men skriver ut det nu så behöver ni inte fråga. :) Nu ska jag iaf lägga mig i soffan några minuter innan jag ska hoppa in i duschen, Puss på er!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback