Torsdag

Nu kom jag precis innanför dörren, och jag är verkligen helt slut. känner att denna kväll inte kommer bli så långvarig, haha.  Jag har iaf spenderat ca åtta timmar av min dag på sjukhuset, va också med skolan på ett studjebesök hos ambulansen, riktigt kul. Mitt framtida yrke om man säger så men man blir helt trött av att vara på ett sjukhus! luften är helt annorlunda där på någotvis, men som tur var så hade man undebart sällskap av massor med trevliga människor som gjorde tillståndet en aning bättre än vad de brukar vara när man sitter på ett sjukhus. hm, vad ska jag säga mer? imorn är de innebandytunering i skolan och jag har valt att inte delta, och jag tror faktiskt att jag inte ska gå dit heller för den delen, ingen av mina klasskamrater ska dit utom dom som ska spela, och de va ju inte många så de känns inte så värt för mig att gå dit helt ensam så istället ska jag umgås med min pojkvän och kanske åka en sväng till sjukhuset åter igen, de får vi se. skulle på fest i morn hos min snutta som fyller år, men de har hänt alldeles för mycket runt om kring mig så känner inte någon glädje i att festa och ha kul när man har familjemedlemmar som ligger på sjukan, festa finns det fler helger till, right babe? känner att jag vill finnas där för mina nära, visa uppskattning och omtanke, ja ni förstår mig nog.

okej, de blev väldigt mycket text nu om typ ingenting. Kände bara för att skriva av mig lite.
för övrigt så hoppas jag att alla mina söta läsare har haft tusen gånger bättre dag än mig, för de har ni väl?


träffade även min lilla prinsessa idag!


» Becca

allt bra med dej?? :D

2010-12-16 // 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback