söndagkväll.

Jahap, mamma åkte nyss iväg till jobbet och ska jobba natt, så nu är jag helt ensam. Borsätt ifrån min lillebror som ligger och sover men de är ju inte direkt nå sällskap(?) så.. vad ska jag göra då? inte är de kul att sitta här i min ensamhet, och inte kan jag lämna alex och gå ut eftersom att jag är barnvakt. Försöker tvinga hit min storasyster, vilket inte ger så bra resultat med tanke på att hon inte svarar i sin jävla mobil? jag fattar inte varför vissa har mobiler alltså,  föresten så håller jag på att tappa rösten, jag känner hur jag blir allt mer och mer hes och att det är tjockt som fan i halsen, inte okej!

nu ska  jag dricka upp min iskaffe och forsätta att tvinga hit henne, men får man inge svar så kommer man
inte så långt alltså. ;o  nej nu svammlar jag bara, vi hörs!



» Sara

Mums :)

2010-12-26 // 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback