idag är det våran dag!

idag är den dan före dopparedan, alltså dagen före julafton.
men det är också min och robins 18 månaders dag, och av dom 18 månaderna så har vi varit förlovade i 6 månader, helt otroligt vad tiden går fort. Det känns som att de va bara
några dagar sen som vi träffades på bäckby för första gången. Jag är verkligen lyckligt lottad måste jag säga,
har världens undebaraste pojkvän.

Nu ska jag börja fixa i mitt rum och sen bär de förmodligen av till apoteket, måste ut känner jag.
Och snart kommer Robin också, sen är det uppesitta kväll och hi och hå ikväll så jag kan inte garantera
att de blir mycket uppdatering, men de är så det är innan jul och allt.  Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback