freda

nej ush, kollade precis ut genom fönstret och jag fick se att de total snöar, nejnejnej?
varför? åhhh, de räcker tametusen med den snön vi har nu, varför mer? haha, aja.
har varit vaken sen 10,  och sen har jag och linda legat i mammas stora dubbelsäng och kolla på
bröderna lejonhjärta, den är riktigt bra faktiskt. Men både hon och jag kom på att den va riktigt dåligt gjord.
Vissa scener kunde man inte göra annat än att skratta för att de såg så oäkta ut, och även fast jag har sätt den tusentals gånger förut så har jag aldrig lagt märke till det före idag, sjukt egentligen.

men, jag ska fixa mig alldelestrax. jag orkar inte göra något komplicerat, utan ska bara fixa upp håret
och sminka på mig lite, robin kommer ju snart och sen får vi se om vi ska till sjukhuset eller vad vi ska göra.
de återstår och ser helt enkelt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback